Rezerwacje
Zapytanie rezerwacyjne
Recepcja czynna codziennie 9:00 - 17:00
- tel. | Whatsapp +48 605 44 66 55
- e-mail: recepcja@polwyseplipa.pl
Zasady i warunki rezerwacji
- Pierwszeństwo w przyjmowaniu rezerwacji mają wczasy tygodniowe i dłuższe (minimum 7 noclegów). W terminie 25.06-28.08 przyjmujemy wyłącznie rezerwacje na wczasy minimum tygodniowe.
- Rezerwacje krótsze niż tygodniowe oraz weekendowe przyjmujemy według dostępności w tygodniu poprzedzającym dany termin. Nie przyjmujemy rezerwacji na jedną dobę.
- W przypadku ofert specjalnych oraz pakietowych przyjmujemy rezerwacje wyłącznie na cały okres oferty / pakietu. Obowiązuje cena wg oferty / pakietu, nie wg cennika. Wpłaty zadatku lub całości kwoty za pakiet ustalane są dla każdego pakietu indywidualnie.
Zadatek i rozliczenie za pobyt
- Potwierdzeniem każdej z form rezerwacji jest wpłata zadatku o wysokości 40% ogólnej kwoty pobytu (dotyczy pobytów na 7 dni i dłuższych) w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji lub w przypadku bliskiego terminu pobytu w okresie krótszym, ustalonym indywidualnie przez recepcję. Wysokość zadatku określana jest przez recepcję.
- W przypadku rezerwacji na jedną dobę potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 100% kosztów pobytu, a przy rezerwacji na 2,3 lub 4 doby 50% kosztów pobytu.
- Brak wpłaty w ciągu 3 dni od daty rezerwacji powoduje jej anulowanie.
Dane do przelewu
Maknitt-Tur sp. z o.o.
ul. Dąbrowska 5
83-441 Wiele
Alior Bank 59 2490 0005 0000 4520 2227 3843
IBAN: PL 59 2490 0005 0000 4520 2227 3843
SWIFT: ALBPPLPW
Faktura VAT
Chęć otrzymania Faktury Vat należy zgłosić na etapie sprzedaży, przed dokonaniem płatności. Dotyczy to zarówno wpłaty zadatku jak i opłaty za pozostałą część kwoty. W innym przypadku nie ma możliwości zmiany paragonu fiskalnego na Fakturę VAT.
Dokonując rezerwacji Gość zobowiązuje się do dokonania opłaty za pobyt w dniu przyjazdu wg dokonanej rezerwacji.
Rezygnacja, skrócenie pobytu
- Niepojawienie się Gościa do godz. 19.00 w dniu przyjazdu i niepoinformowanie recepcji o późniejszym przyjeździe jest równoznaczne z rezygnacją z rezerwacji i możliwością wynajęcia domku innemu Gościowi, jeżeli nie ustalono inaczej.
- Skrócenie pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji , nie skutkuje obniżeniem opłaty za pobyt. Dokonując rezerwacji Gość zobowiązuje się do dokonania opłaty za pobyt w dniu przyjazdu wg dokonanej rezerwacji. Wpłacony zadatek nie podlega przeniesieniu na rezerwację w innym terminie.
W przypadku rezygnacji z rezerwacji:
- w terminie powyżej 60 dni przed datą przyjazdu zwracamy całość zadatku
- w terminie na 60 do 31 dni przed datą przyjazdu zwracamy 50% zadatku
- w terminie na 30 dni lub krócej przed przyjazdem wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
W przypadku rezygnacji w dniu planowanego przyjazdu oraz wpłaconej całości kwoty za pobyt np. w ofercie promocyjnej, całość wpłaconej kwoty nie podlega zwrotowi.